Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01 06:33 - Забавна история много съм се смял на нея:)
Автор: siainia Категория: Други   
Прочетен: 183 Коментари: 0 Гласове:
0



 Стои един дявол на една пейка и мисли до него сяда един праведен и го пита ти кога ще ми върнеш парите :) 20лв той дявола има достатъчно пари защотото знае че праведния няма да му откаже и да може да овеличи нищетата му в материален план. И ДЯВОЛА му казва какви пари:) уж е забравил аз стоя от страни и се смея наистина много съм се смял:) 20то лева му повтаря праведника :) те не ми трябват, но си ги искам. ДОБРЕ де за какво ми ги искаш като не ти трябват пита дявола. Праведния му отговаря защотото са мои и мога да ги правя каквото си поискам. ДОБРЕ де какво ще ги правиш пита дявола теб не те засяга отговаря праведния важното е че ни забравил, че имаш да ми даваш пари.. Е ся нямам каза дявола трябват ми за други неща. ТЕ двадесет лева едва ли ще ти объркат работите каза праведния (не съм чул тези думи но по изражения та на лицето им ги пресъздавам с моята мъдрост) и дявола бръкна в джоба си и извади една топка по 20лв и измъкна от нея 20лв все едно ги къса от сърцето си:) и стана от пейката и тръгна ядосан сигурно бели си дал дума, че никога няма да му ги върне праведника звънна по телефона на негов приятел и му каза влез в магазина напазарувай за 20лв и от тях не искам да остане една стотинка после донеси почерпката и ела да ти дам парите... И ги даде почерпката на  външни хора за негово здраве :) макар че нямаше пари да си храни животните чака на Божия милост кой какво му занесе... 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: siainia
Категория: Забавление
Прочетен: 337720
Постинги: 1006
Коментари: 535
Гласове: 378
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930